Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   24.06.2017, 14:17   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Corona Rally Mexico
   Corona Rally Mexico

День перший

Перший день месиканського етапу чемпіонату світу обіцяв бути дуже цікавим і захоплюючим. Саме тут мали відбутися два дебюти – перше гравійне раллі Citroen C4 WRC і взагалі перше раллі довгоочікуваної Subaru Impreza WRC 2007. І нарешті фани раллі отримали відповіді на багато питань.

З самого початку серйозну заявку зробила нова модефікація Subaru Impreza. Лідер команди норвежець Петтер Солберг вже з першого допу захопив лідерство в загальному заліку. На перших трьох спецділянках він впевнено показував кращі результати. Не відставав від старшого партнера по команді і Кріс Аткінсон. Австралієць на першому допі був третім, на другом показав другий час, а на третьому – сьомий. Проте після денного сервісу Петтер Солберг почав втрачати перевагу. Себастьян Льоб прийнявся атакувати і відігравати у норвежця цінні секунди (француз виграв четвертий доп, і був другим на п’ятому, на якому кращим був Манфред Штоль). Але лідерство норвежець зберігав. Проте тільки до SS6. В кінці SS5 нова Subaru Impreza отримала незначне на перший погляд ушкодження. Але при переїзді до SS6 двигун машини заглох і задимівся. Виявилося, що камінь попав в гвинт, який пошкодив радіаторну решітку, що і призвело до витоку масла і перегріву двигуна. Петтер змушений зійти з дистанції і втратити лідерство.

Але найбільш несподіваним став відверто слабкий старт лідера сезону Маркуса Гронхольма. Фінн не виграв жодної спецділянки, і завершив перший день на п’ятому місці. Такий доволі низький результат (як для Маркуса) можна пояснити тим, що цього разу Гронхольму довелося їхати першим, тим самим очищуючи трасу для своїх суперників.

Не приємна пригода трапилася на першій спецділянці з Хеннінгом Солбергом. При проходженні чергового повороту норвежець наїхав заднім колесом на камінь. За мить помаранчовий болід перевернувся. Завдяки допомозі вболівальників Хеннінг зумів повернутися на трасу. Проте втративши більше трьох хвилин він опинився за межами першої десятки.

Після неприємностей, що трапилися з Петтером Солбергом лідерство в раллі Мексики перейшло до Себастьяна Льоба. Другу частину дня француз провів дуже впевнено виграючи допи. На хороші результати ельзасця не вплинули ні кинутий глядачами камінь, що пошкодив лобове скло його С4, ні неприємна втрата контролю над машиною при вході в останній поворот на SS7.

Кріс Аткінсон залишився задоволений швидкістю нової модифікації Impreza. Він зазначив, що його битва з Focus стала можливою завдяки саме цій швидкості і правильно підібраним настройкам машини. Перший день австралієць закінчив на 2 місці.

А ось третє місце у Мікко Хірвонена. Молодий фінн, що почав перший день достатньо мляво, поступово пробирався вгору. У результаті він майже наздогнав Кріса.

Четверте місце після першого дня зайняв Даніель Сордо. П'яте місце, як вже було сказано вище, у Маркуса Гронхольма, шосте – у Манфреда Штоля. «Тихий австрієць» зміг виграти одну спецділянку першого дня (SS5), обійшовши Себа на одну десяту секунди.

А замкнули «очкову зону» першого дня два пілоти Stobart Ярі-Матті Латвала і Меттью Вілсон, зайнявши відповідно сьоме і восьме місця.

День другий

Другий день мексиканського етапу Чемпіонату світу запам'ятається всім безкомпромісною і жорсткою битвою за третє місце, що розвернулася між Дані Сордо, Мікко Хірвоненом і Крісом Аткінсоном. У результаті переможцем в цій битві до кінця другого дня вийшов іспанець.


Лідер абсолютного заліку не змінився. Себастьян Льоб з тих пілотів, хто не робить „подарунки долі”, тому було б дуже дивно, якби ельзасец раптом втратив своє лідерство „дароване” йому Петтером Солбергом в перший день. Більш того, Себ продовжив впевнено перемагати на спецділянках, довівши в результаті свій відрив до хвилини з гаком.

Маркус Гронхольм, що завершив перший день лише на п'ятій сходинці абсолюту, в другий день завдяки першій перемозі на SS11 зумів зробити стрімкий ривок вгору. Фінн піднявся на друге місце, яке і залишив за собою до кінця раллі. Цікаво що причиною такого слабкого початку на раллі Мексики Гронхольм назвав не тільки те, що йому довелося виконувати роль бульдозера, розгрібавши трасу для іншиш пілотів, а й і те, що через непорозуміння Маркус вийшов на старт гравійного раллі з настройками для снігового. Неймовірно, але факт – команда з незрозумілих причин не стала міняти настройки Ford Focus Гронхольма. Проте Маркус в черговий раз довів, що недаремно носить звання дворазового чемпіона світу.

Третє місце за підсумками другого дня розігравалося на останніх супершпешиалах. Протягом другого дня напруження боротьби між Сордо і Хірвоненом досягло кульмінації. Перед двома супершпешиалами Мікко випереджав Дані всього на три десяті секунди. І на цих допах іспанець все ж таки зумів обігнати фінна, створивши непоганий „заділ” перед заключний днем в 2,8 секунди. Хірвонен був вимушений задовольнитися четвертим місцем в абсолюті.

Дуже невдалим другий день став для Кріса Аткінсона. Почавши його на другому місці, австралієць поступово скотився до п'ятого місця. Причиною такого слабкого виступу стали проблеми з потужністю у нової Subaru Impreza.

Стабільністюь продовжує демонструвати Манфред Штоль, займаючий шосте місце. Австрієць, слідуючи своєму принципу „Поспішай, не поспішаючи”, стабільно фінішував з шостим часом на допах, тим самим впевнено зберігаючи свою шосту позицію в абсолюті. У результаті Манфред забезпечив 6 місце, відстаючи від Кріса Аткінсона на 54 секунди, але в той же час випереджаючи Ярі-Матті Латвалу, що йшов сьомим, на 1 хвилину 8,6 секунди.

Ярі-Матті поки справлявся з поставленою перед ним задачею постаратися фінішувати в Мексиці в заліковій вісімці. Не дивлячись на недостачу досвіду виступів на мексиканських трасах, фінн пройшов без помилок і достатньо швидко, щоб утримуватися в очковій зоні, тим самим забезпечуючи собі друге „залікове” раллі в чемпіонаті сезону 2007 року. Замкнув вісімку, так само, як і в перший день, Меттью Вілсон.

День третій

Себастьян Льоб отримав свою другу перемогу на мексиканських трасах і другу – в сезоні 2007 року. В третій день раллі Себ не упустив лідерства, яке одержав ще першого дня після сходу Петтера Солберга. Себастьян привіз Маркусу Гронхольму, що зайняв друге місце, 55,8 секунд.

Але, якщо доля першого і другого місць подіуму Мексики фактично була вирішена в другий день, то доля третього місця залишалася невизначеною аж до середини третього дня. Жарка битва за подіум, що кипіла між Мікко Хірвоненом і Дані Сордо, безумовно, стала справжньою прикрасою раллі Мексика-2007.

Мікко, що програв третє місце Дані в кінці другого дня, на початку третього рішуче „взяв бика за роги”. Молодий фінн показав кращий час на двох з чотирьох спецділянок останнього дня, упевнено обійшовши свого суперника і завоювавши третій подіум в сезоні. Дані нічого не залишалося, як змиритися з четвертою позицією.

А ось Кріс Аткінсон, який певний час теж претендував на подіум, в результаті не зміг витримати скажений темп своїх суперників. Але, не дивлячись на це, його підсумкове п'яте місце можна вважати вельми непоганим результатом і показником того, що нова Subaru Impreza все-таки вийшла краща, ніж її попередниця.

Манфред Штоль в черговий раз довів, що недаремно носить прізвисько „тихий австрієць”. Він провів вельми „повільне” раллі, вважаючи за краще стабільно фінішувати в районі шостого-сьомого місця, ніж постійно „валити на вухах”, ризикуючи своїм результатом. Шосте місце стало другим фінішем Манфреда в очковій зоні цього року.
На сьомому місці ралі закінчив пілот Stobart Ярі-Матті Латвала. Фінн може бути задоволений показаним результатом, оскільки він доводить, що Малькольм Вілсон не дарма взяв його в команду.
Також напевно радий одному заробленому очку ще один пілот Stobart Меттью Вілсон, що закінчив ралі на восьмому місці. Це лише другий раз в його WRC-кар'єрі, коли Меттью зміг набрати очки. Молодий пілот провів спокійне і впевнене раллі і зміг уникнути неприємностей по ходу всіх трьох днів.

Переглядів: 447

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея