Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   24.06.2017, 14:17   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Раллі Португалії: попередній огляд
   Раллі Португалії: попередній огляд
Після шестирічної перерви ралі Португалії повертається в календар Чемпіонату Світу! Це вже другий новий етап цього року, і він надасть молодим пілотам чергову можливість проявити себе в умовах, перед якими всі рівні. З діючих пілотів тільки Маркус Гронхольм, Хеннінг Сольберг і Манфред Штоль приймали участь в цьому ралі, коли воно ще було етапом світової серії, в 2001 році. Але тоді гонка проводилася на півночі Португалії, тоді як цього року маршрут дистанції пролягатиме на півдні країни. А досвід виступів в цьому регіоні з постійних учасників чемпіонату є, якраз, у представників «молодняка» - Мікко Хірвонена, Даніеля Сордо і Даніеля Карлссона. Сордо минулого року виступав тут нульовим екіпажем, а Карлссон і Хірвонен зайняли, відповідно, два перші місця в гонці 2005 року. Загальна довжина спецділянок в 2007 році складе 357.1 кілометри, а відкривати раллі буде суперспецучасток на стадіоні Algarve в четвер увечері.

На ралі Норвегії, зі всіх нових етапів дебютуючому першим, переконливу перемогу отримав Мікко Хірвонен з команди Ford. Одним з головних чинників його успіху стала грамотно складена «з нуля» стенограма, і той же козир молодий фінн збирається використовувати в Португалії, тим більше що стенограма для п'ятничних спецділянок у нього збереглася з 2005 року. За словами Хірвонена, він повністю готовий битися за свою третю перемогу в кар'єрі. Команда BP-Ford, звичайно, схоче, щоб і її перший номер і лідер чемпіонату Маркус Гронхольм, якому в п'ятницю належить «розчищати» трасу, поборовся за перемогу в раллі. У такому разі, якщо їх екіпажі знову зможуть зайняти перші два місця на фініші гонки, перевага «Голубого Овалу» над командою Citroen в заліку чемпіонату стане ще більшою.

Але втрутитися в боротьбу за перемогу на португальській землі може і «третя сила» - команда Subaru. Всі вже давно чекають від цієї легендарної стайні повернення на шлях перемог, і на європейському гравії бажання уболівальників можуть, нарешті, виправдатися. Нова модель Impreza, що дебютувала в Мексиці, виявилося достатньо хорошої, щоб дозволити Петтеру Сольбергу лідирувати на початку гонки, а Крісу Аткінсону – якийсь час утримувати третю позицію в абсолюті. Але потім Сольберг почав втрачати час по відношенню до Льоба, а у результаті і зовсім зійшов з дистанції через пошкоджений двигун, Аткінсон же відкотився на п'яте місце. Не дивлячись на це, керівництво команди залишилося достатньо задоволеним виступом своїх пілотів, і після додаткових тестів сподівається на подальший прогрес в результатах. З кожним новим кілометром, проведеним гонщиками за кермом Імпрези 2007 року, машина стає тільки швидше, і можна сміливо розраховувати на швидке повернення «плеяд» на вершину. І, цілком можливо, це відбудеться вже в Португалії.

Втім, з цими планами англійської команди хочуть і готові посперечатися «Подвійні Шеврони». По-перше, обидва гонщики відчувають себе на гравії більш упевнено, ніж на снігу, особливо це помітно по Даніелю Сордо. По-друге, Себастьен Льоб вже приніс автомобілю С4 його дебютну перемогу на гравії на минулому раллі Мексики, довівши, таким чином, надзвичайну конкурентоспроможність нового боліда французької команди на всіх типах дорожнього покриття. В третіх, після невдалого виступу на сніжних етапах четверте місце на раллі Мексики повернуло упевненість Даніелю Сордо і в черговий раз підкреслило, що він не тільки «асфальтовий фахівець». Звичайно, за перше місце в Португалії іспанець навряд чи побореться, так він і сам визнає, що головне для нього – фінішувати «в очках», а ось для лідера команди Льоба мета буде тільки одна – перемога.

Команда OMV Kronos Citroen знов підготувала два автомобілі Xsara WRC – для Манфреда Штоля, який виступає на всіх етапах, і для виступаючого за обмеженою програмою Даніеля Карлссона. Для австрійця старт сезону був не таким вдалим, як в 2006 році, але він упевнено прогресував у міру звикання до нової техніки, і тепер планує фінішувати на раллі Португалії на високому місці, записавши на свій рахунок і рахунок команди якомога більше очок. Карлссон, що виграв етап в 2005 році, не хоче задовольнятися роллю «аутсайдера» і на цей раз, коли гонка носить статус етапу Чемпіонату Світу, прагнутиме проявити себе з кращого боку. Нагадаємо, що за кожний кілометр дистанції, подоланий екіпажами бельгійської команди, буде направлено по 20 доларів на освітні дитячі програми, і це повинно стати високим стимулом для гонщиків дістатися до фінішу без проблем. Нарешті, доповнить склад пілотів, які управлятимуть Ксарою, Джіджі Галлі, виступаючий як приватник. Але, на відміну від болідів команди Kronos, його автомобіль буде як і раніше взутий в шини Pirelli.

У повному складі, як очікується і на всіх подальших етапах, на старті з'явиться команда Stobart VK Ford. Ярі-Матті Латвала, Хеннінг Сольберг і Метью Вілсон управлятимуть Фокусами зразка 2006 року, але машина норвежця, як завжди, виділятиметься яскравим оранжевим розфарбовуванням його титульного спонсора. На Латвалі і Сольбергу лежатиме завдання отримання максимально можливої кількості очок, тоді як для Уїлсона головною метою знову буде отримання досвіду. Двоє лідерів команди вже заявили про свій намір потрапити в шістку кращих. Етап в Португалії буде всього лише третім для Латвали і лише другим для Сольберга за кермом автомобіля Ford Focus WRC 06 на гравії. Але обидва пілоти, проте, вважають, що мексиканський досвід повинен допомогти їм в досягненні поставлених цілей, тим більше що, за словами норвезького гонщика, настройки боліда не сильно відрізнятимуться від використаних в американській гонці. Ну а бос команди, Малкольм Вілсон, обережно натякнув, що було б непогано після цього ралі зберегти за командою третє місце в чемпіонаті.

З приватних пілотів особливо цікаве повернення Тоні Гардемайстера. Сніжні етапи, на яких фінн з'являвся востаннє, залишили у нього двояке відчуття. З одного боку, він не зміг закінчити раллі з достатньо високим результатом, з іншого – продемонстрував свою високу швидкість і потенціал автомобіля Mitsubishi. Провівши додаткові тести на гравії, Гардемайстер переконався, що болід Lancer WRC став ще кращим, і тепер гонщик сподівається, що технічні несправності не перешкодять йому поьоротися ні багато, ні мало за місце на подіумі! Також на автомобілях японської марки, не представленої в чемпіонаті офіційно, виступлять Ксавье Понс, що заручився додатковою спонсорською підтримкою, і чемпіон Португалії Арміндо Араюхо (переможець раллі Португалії 2003, 2004 і 2006 років). До речі, португалець приємно здивував всіх своєю швидкістю на незнайомих йому скандінавських етапах, і тепер варто чекати від нього як мінімум упевненого виступу на рідних трасах. На тестах він виглядав дуже переконливо.

В останню мить від участі в раллі «за сімейними обставинами» у повному складі відмовилася команда Munchi’s. Через неповну тестову роботу і відсутність налагоджених відносин з своїм новим штурманом вирішив відмовитися від старту в гонці і Франсуа Дюваль, що збирається тепер зосередитися на підготовці до етапу в Сардінії. Таким чином, якщо фордівске представництво все одно залишається вражаючим навіть після вибуття аргентинської команди, то через відсутність Дюваля єдиним пілотом, виступаючим на автомобілі Skoda Fabia WRC, буде чех Ян Копецкі. Молодий пілот стабільно прогресує, але при такому серйозному представництві кращих екіпажів WRC навіть попадання в десятку кращих стане для нього добрим результатом. Що ж, двадцять екіпажів WRC вже прибули в Алгарве і чекають старту раллі Португалії. З них як мінімум 4 збираються битися за перемогу і ще пілотів з вісім потенційно здатні претендувати на подіум. Але чи буде боротьба дійсно такою гострою, якою обіцяє бути, і хто вийде з неї переможцем? Дізнаємося вже в ці вихідні!

Переглядів: 438

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея