Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   24.06.2017, 14:17   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Ралі Італії
   Ралі Італії
Перший день ралі Італія-Сардинія почався дуже несподівано. Перемогу на першій спецділянці отримав Ярі-Матті Латвала. Фінн привіз фінішувавшому другим Маркусу Гронхольму 6,7 секунди і відразу вийшов в лідери абсолютного заліку. Проте це продовжувалося недовго. Починаючи з наступного допа Ярі-Матті став втрачати час і поступився лідерством Гронхольму. Але, не дивлячись на це, фінн тримався на другому місці аж до передостаннього СУ дня. На ньому Латвала розбив підвіску . Через це він не тільки втратив всякі шанси на першу в своїй WRC-кар'єрі перемогу, але і питання простого набору очок для Ярі-Матті стало вельми складним.

Протягом дня складалося враження, що Маркус Гронхольм, нарешті, зможе реально поборотися за перше місце абсолюту. Але ці надії так само були розбиті ближче до завершення дня. Після розвороту Ford Focus WRC у дворазового чемпіона світу почалися проблеми з амортизаторами. Результат ясний – на останніх двох СУ Гронхольм втратив дуже багато часу і поступився лідерством Себастьяну Льобу.

Мікко Хірвонен перед гонкою був налаштований вельми рішуче, збираючись показати відмінну швидкість. Але ранок видався для Мікко достатньо млявим, він не зміг триматися в темпі лідерів. Після денного сервісу швидкість Хірвонена збільшилася, і він поступово став підійматися на верх таблиці. Після завершення першого дня Мікко Хірвонен зайняв третє місце абсолюту.

На рахунку Хенінга Солберга перемога на одному з перших СУ ралі. За результатами першого дня норвежець зайняв четверте місце абсолютного заліку.

П’ятим був Дені Сордо. Як і Мікко Хірвонен, Дені не зміг триматися в темпі лідерів по ходу першої половини дня, але в другій половині поїхав швидше, показуючи добрі результати на спецділянках. Проте, на фініші першого дня іспанець відстав від Хенінга Солберга на 45,4 секунд.

Проблеми продовжили переслідувати Петтера Солберга. По ходу першої половини дня норвежець вельми упевнено тримався на третьому місці, але після денного сервісу відкотився на п'яте. Причиною став 10-секундний часовий штраф, накладений на Петтера за хвилинне прострочення часу сервісу, допущене механіками, що виправляли проблеми з гальмами. В другій половині дня ці проблеми не закінчилися. І у результаті Петтер скотився до шостого місця абсолюту. Тепер від лідера ралі його відділяли 1 хвилина 26 секунд.

А ось на сьомому місці перший день закінчив Тоні Гардемайстер на Mitsubishi Lancer. Він не показував хороший час на СУ, але після неприємностей у Ярі-Матті Латвали і Кріса Аткінсона, фінн піднявся на декілька ступенів вгору.

В числі невдах першого дня можна назвати Кріса Аткінсона. Австралієць йшов дуже непогано і навіть сподівався поборотися за місце в п'ятірці. Але на передостанній спецділянці Кріс вилетів з траси і серйозно пошкодив машину. Тепер команді треба було ухвалити рішення про те, чи повернеться Кріс в гонку за системою SuperRally.

Другий день ралі Італія-Сардінія не вніс серйозних змін в положення лідерів. Себастьен Льоб продовжив укріплювати своє лідерство, а його найближчий переслідувач Маркус Гронхольм не зміг триматися в одному темпі з ельзасцем, щоб нав'язати йому серйозну боротьбу.

Льоб почав день з перевагою більш ніж в 20 секунд, і зразу ж виграв три ранкові спецділянки. Як не старався Маркус, але наздогнати Себастьена не зміг. У результаті до денного сервісу перевага Себа збільшилася до 40 секунд. На СУ4 і СУ6 Гронхольм все-таки зумів показати кращий час, але в абсолюті ці перемоги йому допомогли слабо. В результаті відрив Льоба перед третім днем склав 36,5 секунд.

До всього іншого, у стюардів ралі знову виникли претензії до фінна. На одному з СУ Маркус втратив запасне колесо, а в WRC це карається серйозним штрафом аж до дискваліфікації. Після тривалих зважувань боліда фінна і зважаючи на те, що Маркус проїхав на пробитому колесі один доп і втратив багато часу, було прийнято рішення не застосовувати ніяких санкцій.

Мікко Хірвонен почав і закінчив другий день на третьому місці абсолюту. Другий пілот «Голубого овалу» присягався збільшити свою швидкість по ходу гонки, але не зміг виконати своєї обіцянки. Мікко не вперше в сезоні опинився в «безлюдному просторі», не відчуваючи тиску з боку переслідуючих конкурентів. Але і сам Мікко навряд чи зможе нав'язати боротьбу лідерам.

На п'ятому місці другий день закінчив Хенінг Солберг. Вранці старший брат Петтера Солберга зміг показати декілька хороших часів, але по ходу дня став все більш і більш поступатися Дені Сордо. Іспанець «додавив» норвежця і врешті-решт вирвав у нього четверте місце на останніх допах дня. Щоб повернутися на четверте місце, Хенінгу доведеться відіграти у Дені 10,3 секунди.

Шостим до фінішу дня підійшов Петтер Солберг. На декількох спецділянках швидкість Петтера, здавалося, могла б дозволити йому перемогти Сордо в боротьбі за п'яте місце, але молодий іспанець постійно нівелював ці виграші норвежця по ходу решти СУ.

Сьоме місце зайняв Тоні Гардемайстер. Тоні провів спокійне ралі, зірок з неба не хапав, блискучий час не показував, але, проте, утримався на сьомій позиції. Обережний підхід до гонки дозволив фінну проїхати другий день без механічних проблем і аварій.

І замкнув залікову вісімку Манфред Штоль. Австрієць по ходу першого дня скаржився на проблеми з підвіскою, що переслідували його Citroen Xsara WRC. В другий день ці проблеми закінчилися, але Манфред так і залишився на восьмому місці.

Кріс Аткінсон і Ярі-Матті Латвала повернулися в гонку після сходу в перший день. Обидва пілоти «працювали бульдозерами», розчищаючи трасу для інших, і тому не змогли втрутися в боротьбу. Австралієць займався «тестами в бойових умовах», а фінн зміг показати декілька непоганих часів на спецділянках і трохи піднявся в таблиці. Але до залікової зони обом далеко. Для того, щоб вони змогли набрати очки, потрібно, щоб в третій день відбулося як мінімум два сходи з числа тих хто їх випереджає.

Третій день італійського етапу Чемпіонату-2007 був найкоротшим. Екіпажам належало пройти всього шість спецділянок. До всього іншого ситуація «у верхах» до початку третього дня вже визначилася, і ніхто із спостерігачів вже не сумнівався в черговій перемозі Себастьена Льоба. Але! Пані Фортуна вирішила «відшкодувати збитки», нанесені тут же минулого року Маркусу Гронхольму. Фініш ралі виявився дуже і дуже несподіваним.

Це трапилося на першій же спецділянці третього дня. За іронією долі в загальній кількості СУ він носив номер 13. Обидва лідери абсолюту не обійшлися без «пригод». Маркус Гронхольм припустився чергового розвороту, що коштував йому 17 з гаком секунд. Здавалося, що все, доля перемоги вирішена. Але Себ,що йшов слідом за Маркусом, також помилився і капітально влетів в скелю, потрапив в канаву, пошкодив підвісну і за кілька кілометрів був змушений зупинитися. На цьому гонка для триразового чемпіона світу була закінчена.

Таким чином, лідерство перейшло до Маркуса Гронхольму. Одержавши такий подарунок долі, фінн спокійно довів гонку до переможного фінішу. Більш того, завдяки цій перемозі Маркус знову вийшов в лідери особистого заліку всього Чемпіонату, випереджаючи Себа на сім очок і повернувши згаслу було інтригу.

Третє місце, одержане Мікко Хірвоненом, означає прекрасні новини для команди BP-Ford WRT. Мікко фінішував в 29,2 секундах позаду Маркуса Гронхольма. Золотий дубль екіпажів «Голубого овалу» дозволяє команді ще більше зміцнити своє лідерство в командному заліку.

Справжня гаряча битва дня розвернулася за третє місце між другим пілотом Citroen Дені Сордо і пілотом Stobart VK-Ford Хенінгом Солбергом. На початку дня цей дует розділяло всього 10,3 секунди. Зрозуміло, що Хенінг кинувся в бій за подіум, і провів гонку вельми непогано. Але все-таки норвежець не зміг обійти іспанця, будучи вимушеним задовольнятися четвертим місцем.

П’яте місце Петтера Солберга може служити слабкою втіхою для чемпіона-2003 і для «Плеяд». Петтер почав ралі Італія-Сардінія вельми непогано, якийсь час протримавшися в лідируючій групі. Але проблеми з машиною, що почалися потім, не дозволили норвежцю утриматися в трійці лідерів. Петтер відкотився на шосте місце, де і перебував аж до сходу Себатьяна Льоба, що перетворив шосте місце на п'яте. Проте якщо врахувати, що з семи етапів Чемпіонату-2007 Петтер поки зміг фінішувати лише в чотирьох, цей результат можна вважати вельми непоганим.

На шостому місці ралі закінчив Тоні Гардемайстер. Це третій фініш Тоні в заліковій вісімці цього року. Все ще звикаючий до Mitsubishi Lancer після Citroen Xsara Гардемайстер зумів набрати в особистому заліку вісім очок.

А на сьомому місці розташувався Манфред Штоль. Австрієць не зміг показати хорошого виступу. Але Манфред провів безаварійне ралі, і все-таки заробив чергові очки.

Восьме місце можна вважати сюрпризом. На ньому виявився фінський пілот Юха Ханіннен. Юха показав «тиху гонку», лише в другий і третій день фінішуючи з десятими часом на декількох допах. Фініш у вісімці можна вважати «помстою» фінна за дискваліфікацію на ралі Швеція, яка трапилася з ним через невідповідність паливного насоса його Mitsubishi Lancer. І це перше ралі цього сезону, коли Ханіннен зміг набрати очки.

Роль «бульдозера» для розчищання траси в третій день дісталася Меттью Вілсону. В другий день Меттью врізався в камінь, пошкодив підвіску і був вимушений припинити боротьбу. В третій день молодий англієць просто їхав в тестовому режимі і фінішував за межами десятки.

Ярі-Матті Латвала і Кріс Аткінсон так і не змогли піднятися вище в абсолюті. Кріс, схоже, і не прагнув цього, проводячи «бойові тести». А ось Ярі-Матті показав непогану швидкість, що дає йому віру в свої сили і можливості на інших етапах.

Для команди Munchis Ford, що виступала в оновленому складі, це був не дуже хороший уїкенд. Федеріко Віллагра, що замінив Хуана Пабло Райеза, проводив своє перше ралі на машині класу WRC, і провів всю гонку, звикаючи до нового автомобіля і в пошуку потрібних налаштувань. Федеріко спокійно доїхав до фінішу в десятку, уникнувши механічних проблем і аварій. А ось Луіс Перес Компанк не був такий удачливий, зійшовши в другий день. В третій день Луіс Перес на старт не вийшов, тому що пошкодження його машини виявилися дуже серйозними.

Переглядів: 498

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея