Починаючи з 2009
року календар Чемпіонату Світу по Ралі складатиметься з 12-ти етапів замість
нинішніх 16-ти. Новий формат сезону далі розроблятиметься Комісією FIA по
світовому ралі, і остаточна його версія буде представлена на черговій Раді в
жовтні.
Було також
постановлено, що ралійні автомобілі класу WRC як і
раніше будуть повнопривідними і оснащеними двигунами з турбонаддувом. Але,
починаючи з 2012 року, боліди повинні базуватися на основі специфікацій
автомобілів групи N і класу S2000, що серійно
випускаються. Що саме мається на увазі під цим, поки неясно. Або нинішній клас WRC
фактично деградує в нижчий, відповідний нинішньою Production, або
при створенні болідів WRC необхідно буде
у великій кількості використовувати оригінальні елементи і агрегати базових
версій групи N або S2000. Це,
звичайно, приведе до серйозного скорочення витрат, але може поставити під
питання присутність в чемпіонаті компаній, у яких у виробничій гаммі немає
повноприводних версій виступаючих в WRC
автомобілів.
Що стосується кінця нинішнього сезону, то FIA
повторно зажадала, щоб на всіх етапах застосовувалася ефективна система
стеження за автомобілями для забезпечення безпеки учасників.