Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   08.05.2024, 21:10   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Ралі Фінляндії: дубль фінських Фордів
   Ралі Фінляндії: дубль фінських Фордів
День перший

Отже, перший день ралі Фінляндія підійшов до кінця. Результат вийшов цілком очікуваний, перше місце абсолюту займає Маркус Гронхольм. Разом з тим він випереджає Мікко Хірвонена, який йде другим, всього на 4,4 секунд! Обидва пілоти BP-Ford обмінювалися кращими часом по ходу всього першого дня. Отже підсумковий результат закономірний.

Себастьяну Льобу дісталася роль спостерігача за захоплюючою боротьбою двох фіннів. Ельзасец був вимушений їхати так, щоб просто зберегти завойоване. Себ втрачав час на кожному СД, але разом з тим зміг їхати так, щоб закріпитися на третьому місці абсолюту. Проте в другий день триразовий чемпіон світу цілком може зробити ривок вперед, але якщо все піде так, як сьогодні, то не доведеться дивуватися, якщо лідер «Подвійних шевронів» буде вимушений задовольнятися третім місцем.


А ось у Subaru перший день залишив змішані відчуття. З одного боку Кріс Аткинсон почав день в групі лідерів і показав дуже упевнений виступ. Це дозволило йому закріпитися на четвертому місці і дало йому шанс на рух вгору.

З іншого боку Петтер Солберг знову вів боротьбу переважно не з суперниками, а з машиною. Але після денного сервісу проблеми вдалося вирішити, і норвежець кинувся в гонитву. На одному з допів Петтер зумів обійти Кріса, але потім австралієць відновив статус-кво. В результаті норвежець в кінці першого дня розташувався на п'ятому місці, програючи партнерові по команді 10,4 секунд.

Воднораз між двома Subaru розташовувався другий пілот Citroen Дені Сордо. Іспанець збирався заробити у Фінляндії якомога більше очок для команди, а не для себе. У результаті Дені був вимушений вступити в боротьбу за шосте місце із старшим братом Петтера Солберга, Хенінгом Солбергом. У результаті іспанцеві все-таки вдалося випередити норвежця.

Хенінг почав день достатньо поволі, але по ходу гонки почав розкочуватися. В кінці дня він програє Сордо сім секунд. Завтра у Солберга-старшого буде перевага у вигляді знайомих допов, так що Хенінг має всі шанси обійти Сордо.

І замкнув кращу вісімку, за традицією 2007 року, Манфред Штоль. «Тихий австрієць» програє Хенінгу Солбергу більше 13 секунд і більше 23 секунд – Дені Сордо.

День другий

Другий день «Фінського Гран-прі» складався з 188 гоночних кілометрів, включаючи 66 кілометрів подвійного проходу по знаменитому СД Онінпохья. Багато хто сподівався, що довгі допы дадуть хоч невеликий шанс на боротьбу іншим командам, а не тільки безумовно лідируючою BP-Ford. І початок дня навіть зміг запалити іскру надії. Втім, згодом ця іскра успішно згасла.

Перший СД другого дня виграв Себастьен Льоб. Проте з початком протяжних СУ Себ знову вважав за краще не ризикувати, а просто утримати третє місце.

Проблеми спіткали і інших пілотів. Так, на СД13 Манфред Штоль вилетів в канаву і втратив багато часу. Серед пострадавших також опинився Петтер Солберг, який знов зіткнувся з механічними проблемами своєї Subaru Impreza WRC. Такі самі проблеми з диференціалом норвежець випробовував під час першого дня. Втім, після денного сервісу вони, здавалося, закінчилися. Але з колишньою силою повернулися під час першого проходження Онінпохья. Врешті-решт Петтер зійшов. Ще однією жертвою 33-кілометрового СД став Юхо Ханнінен. Фінн доїхав до фінішу спецділянки на одному циліндрі і був вимушений вибути з гонки. Серед тих, хто зійшов числиться і ім'я Дені Сордо. Іспанець теж вибув з боротьби.

Тим часом ініціатива знову опинилася в руках лідера ралі – Маркуса Гронхольма. Дворазовий чемпіон світу виграв більшість СД другого дня і ще більш зміцнив своє лідерство, довівши його до 21 секунди. Втім, Мікко Хірвонен зумів виграти два останніх допа другого дня. Не дивлячись на це другий пілот «Блакитного овалу» зміг відіграти лише секунду.

Прикрасою частини дня, що залишилася, стала битва за шосте місце, яка розвернулося між естонцем Урмо Аава, виступаючим на Mitsubishi, і третім пілотом команди Subaru, іспанцем Ксавьєром Понсом. В результаті Понс зберіг шосте місце за собою, але відставання Аава складає всього 0,4 секунд.

День третій


Отже, Маркус Гронхольм взяв сьому підряд перемогу на «Фінському Гран-прі», порівнявшись, таким чином, з легендарним співвітчизником Ханну Міккола, на рахунку якого також сім перемог на рідній землі.

Лідер чемпіонату почав день з виграшу першої спецділянки. Проте перевага Маркуса виглядала не такою значною. Він привіз другому всього 0,1 секунд. Але на останніх двох СД Гронхольм більш ніж переконливо показав «хто в хаті господар», вигравши їх, як кажуть, без питань.

Не дивлячись на вельми комфортне друге місце партнер Маркуса по команді Мікко Хірвонен, здавалося, має намір зробити атаку на перше місце. Але Мікко поступив як зрілий пілот, вважаючи за краще спокійно доїхати і зберегти друге місце за собою.

Себастьен Льоб також не почав ризикувати, задовольнившись третім місцем абсолюту. І, хоча розрив між ним і Грохольмом в особистому заліку ще більш виріс, Себ не забуває, що попереду ще чотири асфальтові етапи, де він є безумовним королем.

Кріс Аткінсон знову показав результат кращий, ніж у його титулованого партнера по Subaru. Австралієць проїхав вельми консервативно і утримався на четвертому місці. Кріс сфокусувався на збереженні вже наявного відриву від вельми небезпечного Хенінга Солберга, що йшов п'ятим. Це йому вдалося і Хенінг задовольнявся тим, що має.

Відмінний дебют за Subaru показав іспанець Ксавьер Понс. На дебютному ралі за нову команду він фінішував на шостому місці. Враховуючи репутацію Ксавьера можна сказати, що це дуже успішно.

Естонець Урмо Аава почав день на відстані атаки на Понса. Але по ходу гонки Урмо почав програвати із-за помилок в стенограмі і проблем з гальмами. Не дивлячись на це він зміг утримати за собою сьоме місце і заробити перші в своїй раллйній кар'єрі очки в категорії WRC.

А ось за восьме місце розвернулася справжня битва між молодими пілотами Медсом Остбергом і Гаєм Вілксом. Вілкс почав день вельми непогано. На другому СД Остберг зламав вал приводу, і доля дала Гаю шанс потрапити в залікову вісімку. Але Вілкс цим шансом не скористався, так і залишившись на дев'ятій позиції.

За десяте місце боролися ще два представники молодого покоління ралістів: Меттью Вілсон і Андреас Міккельсен. Їх розділяло всього 0,4 секунд, але Меттью зміг встояти. Андреас допустив декілька помилок і залишився одинадцятим.

Головним невдахою останнього дня став чех Ян Копецки на Skoda Fabia WRC. Він почав день на десятому місці і цілком міг би піднятися на одне місце вгору, але потрапив в аварію на першому ж допі і вибув з гонки.

Результати ралі Фінляндії:

Pos.
No.
Driver/Car
Group/
Class
Stage
Time
Pen
Time
Total
Time
Diff
Prev
Diff
Leader
1.
3
M. GRÖNHOLM
A8
2:57:26.1
0:00
2:57:26.1
0.0
0.0
2.
4
M. HIRVONEN
A8
2:57:50.3
0:00
2:57:50.3
24.2
24.2
3.
1
S. LOEB
A8
2:58:36.0
0:00
2:58:36.0
45.7
1:09.9
4.
8
C. ATKINSON
A8
3:00:28.9
0:00
3:00:28.9
1:52.9
3:02.8
5.
10
H. SOLBERG
A8
3:01:55.5
0:00
3:01:55.5
1:26.6
4:29.4
6.
17
X. PONS
A8
3:04:26.6
0:00
3:04:26.6
2:31.1
7:00.5
7.
20
U. AAVA
A8
3:05:05.7
0:00
3:05:05.7
39.1
7:39.6
8.
19
M. ÖSTBERG
A8
3:06:58.0
0:00
3:06:58.0
1:52.3
9:31.9
9.
21
G. WILKS
A8
3:07:05.5
0:00
3:07:05.5
7.5
9:39.4
10.
16
M. WILSON
A8
3:08:39.5
0:00
3:08:39.5
1:34.0
11:13.4
11.
11
L. PEREZ COMPANC
A8
3:09:26.4
0:00
3:09:26.4
46.9
12:00.3
12.
23
A. MIKKELSEN
A8
3:13:28.8
0:00
3:13:28.8
4:02.4
16:02.7
13.
27
K. KUISTILA
A8
3:13:56.3
0:00
3:13:56.3
27.5
16:30.2
14.
12
F. VILLAGRA
A8
3:15:33.3
0:00
3:15:33.3
1:37.0
18:07.2
15.
62
P. FLODIN
N4
3:18:01.8
0:00
3:18:01.8
2:28.5
20:35.7
16.
25
K. AL QASSIMI
A8
3:19:23.9
0:00
3:19:23.9
1:22.1
21:57.8
17.
65
T. ARMINEN
N4
3:21:37.2
0:00
3:21:37.2
2:13.3
24:11.1
18.
31
P. SANDELL
A7
3:25:14.5
0:00
3:25:14.5
3:37.3
27:48.4
19.
48
K. PINOMÄKI
A7
3:26:33.6
0:00
3:26:33.6
1:19.1
29:07.5
20.
83
M. NEIKSANS
N4
3:27:11.8
0:00
3:27:11.8
38.2
29:45.7

Переглядів: 756

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея