Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   23.10.2017, 22:55   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Ралі Німеччини: повернення Дюваля
   Ралі Німеччини: повернення Дюваля
Перший день ралі Німеччини став просто неймовірний! Такого напруження боротьби німецькі траси не пам'ятають з 2002 року. Причому кардинальні зміни трапилися на останніх СД дня.
Втім, старт етапу не провіщав ніяких особливих сюрпризів. Себастьен Льоб почав день в своїй звичайній упевненій асфальтовій манері, відразу ж привізши суперникові три з гаком секунди. На другому місці розмістився партнер Себа по команді Citroen Дені Сордо.

А ось далі почалися сюрпризи. Третє і четверте місце залишилися за пілотами Subaru, Крісом Аткінсоном і Петером Солбергом. Представники Ford Мікко Хірвонен і Маркус Гронхольм були вимушені задовольнятися лише п’ятим-шостим місцями.


Але все це тривало до того моменту, поки на трасу не вийшов. Франсуа Дюваль! Бельгієць промчав по асфальту Мозеля так, немов за ним гналися розлючені біси, і буквально зніс Дені Сордо з другого місця! Звичайно, всі знали, що Франсуа вельми сильний на асфальті, але ніхто не міг припустити, що настільки.
На другій спецділянці Маркус Гронхольм повернувся в боротьбу, показавши друге місце відразу сслід за Льобом. Але третій час СД знову залишився за Дювалем. А у Subaru знову почалися проблеми. Кріс Аткінсон, що впевнено почав день, вилітає з траси, ушкоджує машину і втрачає п'яте місце абсолюту.
Тим часом небо, що хмурилося з самого ранку, до третього СД абсолютно потемніло. Синоптики команд почали присилати повідомлення про велику вірогідність дощів на допах. Але поки не пролунав справжній грім, вибухнула гроза в абсолютному заліку! Франсуа Дюваль виграв СД3, обігнавши Себа всього на 0,4 секунд! Відразу після цього бельгієць перемістився на друге місце абсолюту.
Дені Сордо упевнено показував третій час, тим самим допомагаючи трьом представникам Citroen триматися в трійці лідерів. А ось Маркус Гронхольм ніяк не міг піднятися вище за четверте місце. Петер Солберг продовжував триматися на п'ятому місці.
Під час денного сервісу дощ все-таки пішов. І команди знову встали перед непростим вибором гуми. «Шинна лотерея» привела до абсолютно непередбачуваних результатів другої половини дня.


СД4 виграє Мікко Хірвонен. Молодий фінн зміг обійти і Франсуа Дюваля і Себастьена Льоба. Сордо йшов по спецділянці вельми непогано і, здавалося, міг би утримати позаду себе Гронхольма, але на останньому спліті припускається помилки. Це привело до того, що Маркус відразу ж перемістився на третє місце.
Сордо виявився не єдиним, хто зіткнувся з проблемами на цьому
допі. В черговий раз невдача наздогнала Петера Солберга. На щастя, на цей раз проблеми були не настільки серйозними і не привели до катастрофічних наслідків. Аткінсон і Понс фінішували на допі п'ятим і шостим.
Не зумівши виграти СД4 Франсуа Дюваль зробив це на СД5, випередивши Себа на 1,3 секунд. Це привело до того, що перевага триразового чемпіона світу перед останнім
допом дня скоротилася до жалюгідних 1,7 секунд. Сордо зміг показати лише четвертий час, не зумівши протистояти атакам Мікко Хірвонена і Маркуса Гронхольма.
А проблеми Петера Солберга продовжувалися. Машина поводилася все гірше і гірше. Врешті-решт перший пілот
Subaru опинився на сьомому місці. Його брат Хенінг йшов вельми непогано, але потім втратив покришку і зійшов. Вигоду з неприємностей старшого Солберга отримав Ян Копецкі, що зумів переміститися на восьме місце абсолюту.
Найлютіша боротьба почалася на останній СД дня. Фініш
допа виявився вельми несподіваним. Виграв його. Кріс Аткінсон. На другому місці фінішував Франсуа Дюваль, знову випередивши Себастьена Льоба. І після цього бельгієць вийшов в лідери абсолютного заліку, закінчивши перший день на першій позиції! Цього не чекав ніхто!
Але головного удару на
допі був завданий по «Подвійних шевронам». Дені Сордо встав на трасі через механічні проблеми, і вибув з боротьби. Тепер Дювалю і Льобу потрібно буде прикласти максимум зусиль для того, щоб відбити атаки Фордів, які наступали їм на п'яти.
Дуже непогану гонку провів Тоні Гардемайстер, виступаючий в Німеччині, як і Дюваль, на старенькій
Citroen Xsara WRC. В кінці дня він опинився на п'ятому місці. Ян Копецкі знову скористався механічними проблемами Петера Солберга і перемістився на шосте місце. Єдиним пілотом «Плеяд», який після першого дня був в очковій зоні, став Ксавьєр Понс, що займав сьоме місце. Але йому серйозно загрожував Ярі-Матті Латвала, який, здається, відчуває себе все упевненіше на асфальті.

Другий день німецького етапу ознаменувався справді королівським напруженням боротьби. Синоптики обіцяли ясний і сонячний день, що дозволяло пілотам  більше зрізати, не боячись друду за межами дороги. Але другий прохід тих же СД представляв достатньо велику проблему через гравій, який потрапив на трасу під час першого.


Франсуа Дюваль почав день лідером ралі. Вся увага була зосереджена на ньому. Але, на жаль, бельгієць не витримав тиску, допустив помилку і пропустив вперед Себастьена Льоба, програвши йому 15,5 секунд. А переможцем СД7 став Мікко Хірвонен, що дозволило йому піднятися на третє місце, випередивши Маркуса Гронхольма. Петер Солберг продовжив муки з машиною. Було дуже схоже, що технічні проблеми, які трапилися у Impreza норвежця у Фінляндії, знову повернулися.
На СД8 Дюваль допускає розворот, втрачає на цьому дорогоцінний час і взагалі вилітає за трійку лідерів. Себастьен Льоб «поспішає, не поспішаючи», показуючи кращий час
допа і знову виходячи в лідери ралі. Перед першим проходом по СУ Бозенберг лідерство ельзасца складає вже значні 25 секунд. Гронхольм знову програє Хірвонену, але на цей раз всього 0,2 секунд. Петер Солберг мужньо бореться з неслухняною машиною і йде на денний сервіс з 1,5 секундною перевагою над партнером по команді Ксавьєром Понсом.


На останній ранковій спецділянці Ерцвейлер Маркус Гронхольм стає переможцем, тим самим вийшовши на друге місце абсолюту. Франсуа Дюваль переміщається на третє місце, залишаючи позаду себе Мікко Хірвонена. А на п'ятому місці знаходиться Петер Солберг.
Найдовшою спецділянкою другого дня був знаменитий Панцерплатте (прокладена на полігоні для танків). Як наслідок, саме він став найбільш драматичним. Кращий час знову показав Себастьен Льоб, тим самим ще збільшивши відрив від переслідувачів. А ось далі розвернулася неабияка битва. Спершу «схрестили зброю» Франсуа Дюваль і Мікко Хірвонен. Бельгієць фінішував четвертим на допе і став третім в абсолюті. Хірвонен, після несподіваного «побачення» з копицею сіна на узбіччі, показав п'ятий час. У
Citroen Xsara Тоні Гардемайстера почалися проблеми з гідравлікою, що привело до втрати часу. А на шостому місці опинився Ян Копецкі, що зумів справитися з механічними проблемами своєї Skoda.
На наступному
допі першим фінішує Мікко Хірвонен. Але показаний час виявився недостатнім для того, щоб змістити з третього місця абсолюту Дюваля.

На другому проході Бозенберга переможцем стає Кріс Аткінсон. Австралієць привіз Льобу п'ять секунд. Дюваль фінішував третім, укріплюючи свій відрив від Мікко Хірвонена. Також відрив зміг укріпити Ян Копецкі, який боровся з Тоні Гардемайстером.
На передостанньому СД дня кращий час знову за Льобом. Слідом за ним з відставанням в дві секунди фінішує Кріс Аткінсон. Третій час був у Гардемайстера, який нарешті зміг наздогнати Яна Копецкі в боротьбі за п'яте місце абсолюту. А Мікко Хірвонен все-таки зміг відібрати у Франсуа Дюваля 1,4 секунд і посунути його з третього місця.
Переможцем останнього
допу знову став Аткінсон. Другий час показав Себастьєн Льоб. Але вся увага була прикована до боротьби за третє і п'яте місця. Дюваль фінішував третім, з 5,3 секундами переваги над Хірвоненом і повернув собі третю позицію абсолюту. Тоні Гардемайстер пошкодив колесо і приїхав лише восьмим. Ця помилка дозволила Яну Копецкі піднятися на п'яте місце і отримати 2,7 секунд переваги над фінном. І замкнули вісімку кращих предстаники Subaru - Петер Солберг і Ксавьєр Понс.
Перед третім днем Маркус Гронхольм йшов на другому місці. Але його перевага на Дювалем складає всього 12,6 секунд.

Оскільки питання про лідера було фактично вирішене в другий день, то по ходу третього дня основна боротьба розвернулася за місця, починаючи з другого. Але, проте, по своєму напруженню вона не поступалася битві за перше місце.

День почався першим прогоном спецділянки Дхронтал. Кращий час на цьому допі продемонстрував Франсуа Дюваль. Втім, нічого несподіваного не відбулося. Бельгієць був найшвидшим на подібних СД серед виноградників і в перший день, так що його домінування в третій день було передбачене. Таким чином Франсуа збільшив свій відрив від Мікко Хирвонена до 10,5 секунд і наблизився до Маркуса Гронхольма, що йшов другим в абсолюті. Мікко ризикнув при виборі шин, але, як виявилось, цей ризик був невиправданим.


Тоні Гардемайстер знову почав боротьбу з Яном Копецкі за п'яте місце. В результаті фінн зміг випередити чеха, але його перевага склала тільки 0,6 секунд.
Але найщасливішим на цьому
допі був Петер Солберг. Нарешті у машини норвежця закінчилися механічні проблеми, і він помчав на всіх парах. Петер показав четвертий час СД і зміг вклинитися в боротьбу за шосте місце абсолюту. А ось Ксавьєр Понс був вимушений припинити гонку через механічні проблеми.


СД16 був найпротяжнішим і самим технічно складним допом дня. Першою жертвою СД став Кріс Аткінсон, що потрапив в аварію на третьому спліте. Переміг на спецділянці Франсуа Дюваль, але Маркус Гронхольм фінішував з другим часом, програвши бельгійцеві всього 0,1 секунд. Петер Солберг продовжив впевнений виступ і зміг скоротити відставання від шостого місця до 7,5 секунд. А Тоні Гардемайстер знову випередив Яна Копецкі, укріпивши свою перевагу до 1,6 секунди.
Третій
доп дня був новим суперспешиалом. Як завжди, «потішний доп» став хорошою розвагою для глядачів, але не вніс ніяких змін до розкладу сил. Втім, це не перешкодило Франсуа Дювалю виграти третій доп підряд.
Денний сервіс приніс погані новини для Петера Солберга. Механіки виявили несправність коробки передач і зчеплення. Проблеми були ліквідовані швидко, але недостатньо. Механіки не вклалися у відведений на сервіс час, і Петер отримав 10-секундний штраф за дуже пізній виїзд з сервіс-парку. Це зруйнувало надії норвежця на реальну боротьбу за п'яте місце.
Передостанній
доп ралі, другий прохід Дхронтал, знову залишився за Дювалем. Франсуа скоротив своє відставання від Гронхольма до 5,6 секунд. Тоні Гардемайстер заробив прокол і відразу ж відкотився нижче за Яна Копецкі і Петера Солберга.

На останній спецділянці першим знову був Дюваль! Але головне було не в цьому. Головне, що Маркус Гронхольм не витримав постійно тиску з боку бельгійця, допустив помилку і пошкодив задню частину своєї машини. Результат закономірний: Маркус втратив так багато часу, що пропустив вперед не тільки Дюваля, але і Мікко Хірвонена. Таким чином, бельгієць добився-таки другого місця, а Мікко піднявся на третє.
Кращий результат цього сезону на трасах Німеччини показав Ян Копецкі, що фінішував на п'ятому місці абсолюту. Він просто зміг утриматися в 7,8 секундах попереду Петера Солберга, що став шостим після неприємностей у Тоні Гардемайстера. Тоні закінчив гонку на сьомому місці. А ось на восьмому розташувався Ярі-Матті Латвала, що вперше заробив очки в асфальтовій гонці.
І над всією цією боротьбою, «далеко від суєти» їхав одноосібний лідер ралі Німеччини-2007 – Себастьєн Льоб. «Король Німеччини» виграв це ралі шостий раз підряд. І на цей раз все вийшло як би само собою. Себ спокійно довів гонку до логічного переможного кінця. Він не почав гнатися за лідером після першого дня Франсуа Дювалем, а просто дочекався його помилки і «успадкував» 30 секунд переваги. Утримати цей час було для Себа справою техніки.
Вигравши німецький етап, Себастьен трохи скоротив своє відставання від Гронхольма в особистому заліку Чемпіонату. Проте поки це скорочення не таке велике. Основна боротьба за титул все ще попереду.

 

Повні результати ралі Німеччина – в розділі «Результати»

Переглядів: 435

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея