Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   24.06.2017, 14:15   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Маркус Гронхольм: - Це була моя помилка
   Маркус Гронхольм: - Це була моя помилка
Тільки 5,6 секунд відділяли Маркуса Гронхольма від Франсуа Дюваля перед останньою спецділянкою ралі Німеччини. Обидва пілоти боролися за друге місце. Але для Маркуса все склалося вкрай невдало. У одному з поворотів Ford Focus WRC Гронхольма врізався задньою частиною в стіну. В результаті цього отримані серйозні пошкодження, із-за яких Маркус втратив багато часу і опинився замість другого на четвертому місці.
Маркус пояснив цю ситуацію:. «Ми були попереджені про те, що біля траси стоїть корова.  Маршалл попередив нас, і ми минули її без проблем. Але це привело до того, що я на деякий час втратив концентрацію. Я відвернувся, не почув стенограму Тімо, і в результаті через 100 метрів дуже широко зайшов в лівий поворот. В результаті задня частина машину вдарилася об стіну. На щастя, ми змогли завершити доп, але потім нам довелося відновлювати підвіску і добиратися до фінішу на пошкодженому автомобілі».
«Звичайно, в цьому мало хорошого, - продовжив Гронхольм. – Але я залишився дуже задоволений тим, як поводився новий Ford Focus на асфальті. Ми змогли триматися за Себастьєном набагато ближче, ніж на інших асфальтових ралі, і це є обнадійливим перед майбутніми трьома асфальтовими етапами. Дюваль тиснув просто неймовірно, так що це теж зіграло свою роль. Тепер нам потрібно бути точнішими і не допускати помилок на ралі Нова Зеландія».
Ралі Нова Зеландія відбудеться за два тижні (з 31 серпня по 2 вересня). Це гравієвий етап. На гравії Маркус відчуває себе упевненіше. Поза сумнівом, що він спробує перемогти на цьому ралі і ще більш збільшити свій відрив від Себастьєна Льоба в особистому заліку Чемпіонату-2007.

Переглядів: 469

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея