Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   23.10.2017, 22:53   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Ралі Нової Зеландії: переможця оприділили долі секунди
   Ралі Нової Зеландії: переможця оприділили долі секунди
Перший день новозеландського етапу Чемпіонату, як очікувалося, подарував красиву боротьбу між двома пілотами: Маркусом Гронхольмом і Себастьєном Льобом. Першому необхідно перемагати, щоб зміцнити свій відрив від переслідувача, а другому перемога необхідна для збільшення шансів на отримання четвертого чемпіонського титулу. І Себ, не дивлячись на те, що поки йде на другому місці абсолюту, упевнено виграв дві останні спецділянки дня.



Проте день почався з перемог Гронхольма. Маркус скористався тим, що вночі пройшов дощ і  позбавив його від необхідності розгрібати гравій на трасі, і виграв два перших допа, створивши заділ на майбутнє. Себастьєн в черговий раз цього сезону помилився з вибором гуми і не зміг протистояти Босові. Втім, потім Леб зібрався і кинувся відвойовувати у Маркуса долі секунди. В результаті його відставання скоротилося з 42 секунд до 30-ти.



У Мікко Хірвонена не залишалося іншого вибору, як погодитися на третє місце абсолюту. Втім, молодий фінн не упустив своїх можливостей, стабільно показавши третій час проходження всіх п'яти СУ дня. Перед другим днем він відстає від Себа на 36,2 секунд, а від Маркуса – на 49,2 секунд.
На четвертому місці розташувався другий пілот Subaru Кріс Аткінсон. Австралієць знов виступає краще, ніж його титулований партнер по команді – Петер Солберг. Кріс програє Хірвонену 32,2 секунд. На його рахунку два четверті результати і перемога на суперспешиале Містер Кріку.

На 7,8 секунд від Кріса відстає Ярі-Матті Латвала. Він добре знайомий з дорогами Нової Зеландії, адже саме він виграв цей етап в PWRC минулого року, так що нічого дивовижного в такому хорошому виступі пілота Stobart немає. Проте, фіннові довелося повоювати з складними дорожніми умовами в першій половині дня. Ярі-Матті цілком міг поборотися з Аткінсоном і за четверте місце. Але в той же самий час йому «наступав на п'яти» другий пілот Citroen Дені Сордо, що йшов шостим. Отже боротьба в середині таблиці обіцяла бути дуже напруженою.



На сьомому місці йшов Петер Солберг, програючи Сордо 15 секунд. У машини норвежця продовжуються технічні проблеми. Петер скаржився на те, що його Impreza веде себе так, немов вона не повноприводна, а моноприводна. Проте чемпіон-2003 зумів показати четвертий час на СД3 і стати другим на суперспецділянці.
На восьмому місці розташувався старший брат Петера, Хенінг Солберг. Минулого року норвежець тут перевернувся, але в цьому поки все йде вельми непогано. Хенінг програє молодшому братові 28,7 секунд.



Перший день не обійшовся без жертв. Першим став пілот команди Munchis Ford Луіс Перес Компанк. Аргентинець не справився з управлінням і пролетів через одну із знаменитих новозеландських огорож з колючого дроту на першому допе. Машина отримала косметичні пошкодження, і Компанк продовжив гонку, втративши в цьому інциденті шість хвилин.
Ще одним «ненависником огорож» на першому СД став Меттью Вілсон. Англієць, так само як і аргентинець, пролетів через «колючку», яка зірвала фіксатори капота машини. В результаті капот бовтався вгору-вниз кілометри, що все залишаються, до фінішу.
Першим зійшовшим став Ксавьер Понс. Іспанець вилетів з траси на третьому кілометрі СД3. Машину не змогли повернути на дорогу. Іспанець повернувся в гонку в другий день за системою супер-ралі.
Другий схід дня на рахунку Манфреда Штоля. Австрієць потрапив в аварію на передостанній спецділянці дня.
На початку другого дня ралі Нової Зеландії у Себастьєна Льоба була лише одна мета – завершити його лідером абсолюту. І це йому вдалося. На фініші другого дня Себ очолив таблицю абсолютного заліку, випередивши Маркуса Гронхольма на 1,7 секунд.




Гронхольм вийшов на перший СД дня, виграючи у Леба 13 секунд. І Себ зумів «з'їсти» цей проміжок, що називається, «в один присід». На першій же спецділянці ельзасец відіграв у фінна 9,9 секунд.
Але на другому допі Маркус повернувся в боротьбу, знов вирвавши лідерство у Себастьєна. Фінн збільшив свій відрив до 14,9 секунд. А потім злий жарт зіграла погода. Температура повітря стала рости, дороги почали стрімко висихати, і шини Ford Focus Гронхольма почали втрачати зчеплення дорогою. Через це відрив Маркуса знову почав танути, скоротившись до 3,6 секунд.



Після денного сервісу боротьба поновилася з новою силою. Льоб поїхав дуже впевнено, вигравши два допа підряд і подвинув Гронхольма з першого місця. Проте відрив між пілотами мізерний – 1,7 секунд, а попереду ще третій день, в який учасників чекають ще сім спецділянок, на яких може трапитися все, що завгодно. На третьому місці як і раніше знаходиться Мікко Хірвонен. Молодий фінн провів упевнене ралі, відстаючи від Гронхольма на 10,8 секунд.



А ось володар четвертої позиції в другий день змінився. Ярі-Матті Латвала зумів обійти Кріса Аткінсона, що займав це місце в перший день. Пілот Stobart загалом і в цілому залишився задоволений своїм темпом, але все-таки скаржився на помилку у виборі шин, допущену вранці. Через це він не зміг їхати в повну силу на ранніх спецділянках.
Кріс Аткінсон знаходився на п'ятому місці. Він не зміг протистояти натиску Ярі-Матті Латвала і вимушений був поступитися. Австралієць сказав, що причиною стала дуже м'яка гума, яку він вибрав вранці. Кріс програвав Латвалі після другого дня 10,5 секунд.
А ось Дені Сордо втратив надію наздогнати Аткінсона. Іспанець програв Крісу 36,6 секунд. Дені вгадав з гумою, але скаржився на деяку надмірну обертальність, яка спостерігалася в його С4 на ранкових допах.



Петер Солберг також залишився при своїх, тобто на сьомому місці. Норвежець продовжив скаржитися на механічні проблеми машини, стверджуючи, що вони стали ще гіршими, ніж в п’ятницю. Проте, Петер тримався за Сордо, програючи йому 36,5 секунд.
І замкнув залікову вісімку естонець Урмо Аава, що успадкував це місце після того, як у Хенінга Солберга виникли технічні проблеми. Хенінг втратив чотири хвилини, через проблеми з перегрівом свого двинуна.
Третій пілот Subaru Ксавьєр Понс, повернувшись в гонку в другий день, знову потерпів невдачу. Ксавьер не справився з керуванням і перевернувся на 26-му кілометрі СД8. Пілот і штурман обійшлися без травм, але знову повернутися в гонку іспанець не зміг.

Напевно Маркус Гронхольм, починаючи ралі Нова Зеландія, навіть не міг уявити собі, що боротьба за лідерство вийде такою складною і напруженою. В результаті Бос все-таки зумів виграти цей етап. Але відбулося це тільки на останньому СД третього дня, коли стало ясно, що Маркус переміг. Але перевага над Льобом склала всього 0,3 секунд!



Летючий фінн почав третій день ралі на другому місці, перебуваючи в упевненості, що він зможе поборотися за перше зі своїм головним конкурентом. Вигравши чотири спецділянки, Гронхольм підійшов до останнього проходу суперспешиала Містері Крік лідером, випереджаючи Себа на 0,7 секунд. І, не дивлячись на те, що Себастьен зумів виграти цей СД, йому не вистачило зовсім трохи, щоб знов обійти фінна.
В результаті Леб був вимушений задовольнятися другим місцем. А Маркус став першим в історії ралі Нової Зеландії пілотом, який перемагав тут п'ять разів.
Третє місце так і залишилося за Мікко Хірвоненом, який в перший день помилився з вибором гуми і через це не зміг показати більш хорошого виступу. Молодий фінн виступав сьогодні, не беручи участь в боротьбі за лідерство і таємно сподіваючись на те, що хто-небудь з «прекрасної двійки» допустить помилку, яка б дозволила йому піднятися вище. Проте цього не відбулося, і відставання Мікко від Себа склало 39,7 секунд.



А ось за четверте місце абсолюту в третій день ралі боротьба розгорілася з новою силою. Кріс Аткінсон, якого в другий день з четвертої позиції змістив Ярі- Матті Латвала, зумів-таки обійти фінна на передостанній спецділянці дня. Перевага австралійця склала 2,7 секунд. Після цього Кріс випередив Ярі-Матті на останньому суперспешиалі, довівши свою перевагу до 4,6 секунд і залишивши фінна на п'ятому місці.



На шостому місці ралі закінчив Дені Сордо, який провів достатньо консервативне ралі, звикаючи до поки що не дуже знайомим для себе трас. Іспанець програв Латвалі кінець кінцем 5,1 секунд.
Петер Солберг зумів зберегти сьоме місце після того, як в третій день його машина повелася краще, ніж в попередніх два. Норвежець скаржився на технічні неприємності по ходу двох днів ралі, але в третій питань по техніці у Петера не виникло.
І замкнув залікову вісімку естонець Урмо Аава на Mitsubishi. Урмо отримав це місце «в подарунок» від Хенінга Солберга, що зійшов, і зміг показати кращий результат в своїй WRC-карьере.
Отже, Маркус Гронхольм ще збільшив відрив в особистому заліку Чемпіонату від Себастьена Льоба. Але боротьба за титул ще далеко не закінчена. Чемпіонат світу знов повертається до Європи, де його учасників чекає асфальт корсіки і Іспанії. А на асфальті Себ, як ми чудово знаємо, - король.



Повні результати ралі Нової Зеландії – в розділі «Результати»

Переглядів: 415

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея