Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   21.12.2024, 14:55   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Маркко Мартін став тест-пилотом Subaru
   Маркко Мартін став тест-пилотом Subaru

Команда Subaru підписала контракт з естонцем Маркко Мартіном. Тепер Маркко є офіційним тест-пилотом «Плеяд» і працюватиме за програмою розвитку нової машини Subaru Impreza 2008.

32-річний Маркко вже співробітничав з Subaru. У 2000 і 2001 роках він виступав за SWRT. Перший раз екіпаж Мартін-Парк вийшов на старт етапу WRC в 2000 році (це було ралі Австралія). У 2001 році Мартін захищав кольори Subaru на дев'яти етапах Чемпіонату. Тоді кращим результатом стало п'яте місце на ралі Фінляндія. Починаючи з 2002 року, Мартін виступав за Ford, а в 2005 році перейшов в Peugeot. За цей час Маркко виграв п'ять етапів Чемпіонату і став одним з топ-пілотів світового ралі.

Після трагедії на ралі Уельс 2005 року, коли в результаті аварії загинув його штурман Майкл Парк, Маркко Мартін пішов з Чемпіонату світу по ралі. З тих пір естонець жодного разу не з'являвся на етапах WRC, час від часу виступаючи то в кільцевих гонках, то беручи участь в тестах ралійних команд. Останній раз Маркко сідав за кермо машини WRC на Меморіалі Беттеги. Тоді він пілотував Subaru Impreza WRC 2007 і став переможцем цієї гонки.

«Для мене це великий виклик, якого я чекаю з нетерпінням, - сказав Мартін з приводу укладення контракту тест-пілота. – Це справжній привілей – повернутися знову в команду, за яку виступав раніше, щоб допомогти їй в роботі по розвитку нової машини. Я упевнений, що в команді багато що змінилося з 2001 року, але колір-то залишився тим самим! Найскладнішим для мене в цій роботі буде розуміння того, як повинен розвиватися автомобіль. Мені потрібно порозумітися з інженерами. Раніше я настроював машину виключно для себе, а зараз мені потрібно постійно пам'ятати про те, що нею управлятимуть інші пілоти. У цій справі є і частка тиску. Ясно, що нова машина повинна бути конкурентоздатною, і тепер я є частиною команди, яка повинна цього добитися».

Переглядів: 1355

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея