Команда Subaru підписала контракт з естонцем Маркко Мартіном. Тепер Маркко є офіційним тест-пилотом
«Плеяд» і працюватиме за програмою розвитку нової машини Subaru Impreza 2008.
32-річний Маркко вже співробітничав з Subaru. У 2000 і 2001
роках він виступав за SWRT. Перший раз екіпаж Мартін-Парк вийшов на старт
етапу WRC в 2000 році (це було ралі Австралія). У 2001 році Мартін захищав кольори Subaru на дев'яти етапах
Чемпіонату. Тоді кращим результатом стало п'яте місце на ралі Фінляндія.
Починаючи з 2002 року, Мартін виступав за Ford, а в 2005 році перейшов в
Peugeot. За цей час
Маркко виграв п'ять етапів Чемпіонату і став одним з топ-пілотів світового ралі.
Після трагедії на ралі Уельс 2005 року, коли в результаті аварії загинув
його штурман Майкл Парк, Маркко Мартін пішов з Чемпіонату світу по ралі. З тих
пір естонець жодного разу не з'являвся на етапах WRC, час від часу виступаючи
то в кільцевих гонках, то беручи участь в тестах ралійних команд. Останній
раз Маркко сідав за кермо машини WRC на Меморіалі Беттеги. Тоді він пілотував Subaru Impreza WRC 2007 і став
переможцем цієї гонки.
«Для мене це великий виклик, якого я чекаю з нетерпінням, - сказав Мартін з
приводу укладення контракту тест-пілота. – Це справжній привілей – повернутися
знову в команду, за яку виступав раніше, щоб допомогти їй в роботі по розвитку
нової машини. Я упевнений, що в команді багато що змінилося з 2001 року, але
колір-то залишився тим самим! Найскладнішим для мене в цій роботі буде
розуміння того, як повинен розвиватися автомобіль. Мені потрібно порозумітися з
інженерами. Раніше я настроював машину виключно для себе, а зараз мені потрібно
постійно пам'ятати про те, що нею управлятимуть інші пілоти. У цій справі є і
частка тиску. Ясно, що нова машина повинна бути конкурентоздатною, і тепер я є
частиною команди, яка повинна цього добитися».