Монако Швеція Мексика Йорданія Аргентина Італія Греція Туреччина Фінляндія Німеччина Нова Зеландія Іспанія Франція Японія Уельс
   

 
Наступне раллі
Ралі Мексики

Себастьян Льоб -116
Маркус Гронхольм -112
Мікко Хірвонен -99
Даніель Сордо -65
Петтер Сольберг -47
Хенінг Сольберг -34
Кріс Аткінсон -31
Я.-М. Латвала -30
BP Ford -212
Total Citroen -183
Subaru -87
Stobart Ford -81
OMV Kronos -45
Munchi's Ford -14

   17.08.2017, 11:51   

 

 

 

 

               

19-21/02- Rallye Monte Carlo         9-11/02- Swedish Rally         16-18/02- Rally Norway            9-11/03- Rally Mexico            30/03-1/04- Rallye de Portugal            4-6/05- Rally Argentina            18-20/05- Rally Italia Sardegna            1-3/06- Acropolis Rally of Greece            3-5/08- Rally Finland            17-19/05- Rallye Deutschland            31/08-2/09- Rally New Zealand            5-7/10- Rallye de France - Tour de Corse             12-14/10- Rallye de Espana            26-28/10- Rally Japan            16-18/11- Rally Ireland            30/11-2/12- Wales Rally GB   

Вітаємо Вас, Гость

Головна » Потрійний удар "голубого овалу"
   Потрійний удар "голубого овалу"
На другому етапі чемпіонату світу по ралі, який пройшов в Швеції, був побитий 28-річний рекорд. Фінський пілот Ford Ярі-Матті Латвала (Jari-Matti Latvala) — йому 22 роки — став наймолодшим переможцем за всю історію світової першості і відібрав звання рекордсмена у свого співвітчизника Хенрі Тойвонена (Henri Toivonen).



Ну і звичайно, ця перемога стала для Латвали і першою в кар'єрі. Причому Ярі-Матті захопив лідерство вже на другій спецділянці і до самого фінішу контролював хід гонки з вельми комфортним відривом. Друге місце залишилося за напарником Латвали Мікко Хірвоненом (Mikko Hirvonen), а замкнув трійку ще один екіпаж форда під управлінням Джанлуїджі Галлі (Gianluigi Galli).



Ford міг завершити шведське ралі і зовсім з феноменальним результатом, доберись всі п'ять Focus WRC до фінішу в очковій зоні. Але доля вирішила інакше — на передостанній спецділянці із-за технічних проблем зійшов Меттью Уїлсон (Matthew Wilson), а ще в суботу зупинився на одинадцятому «допі» норвежець Хеннінг Солберг (Henning Solberg).



А що ж Себастьен Льоб (Sebastien Loeb)? На жаль, француз, для якого ця гонка стала сотою в кар'єрі, вже на четвертому СУ помилився в лівому повороті, зачепив сніжний бруствер і перевернув свій Citroen C4 WRC. Пошкодження кузова були не дуже серйозні, але поломка зчеплення остаточно вивела Льоба з боротьби.



Після сходу Лоеба честь Сітроєна в Ралі Швеція-2008 відстоювали іспанець Даніель Сордо (Daniel Sordo) і естонець Урмо Аава (Urmo Aava). Із-за накладеного п'ятихвилинного штрафу за заміну мотора Сордо не зміг боротися за високі позиції, хоча і дістався до фінішу шостим. Але умовами, в яких проходило ралі, Даніель був особливо задоволений.



Із-за відлиги Ралі Швеція проходило не на звичному сніжному і крижаному покритті, а на суміші з гравію і залишків снігу. І Сордо чудово адаптувався до цього «коктейля», регулярно фінішуючи в числі кращих в третій день гонки. А ось Урмо Аава після своїх пригод в п'ятницю дістався тільки до 18-го місця в «абсолюті».


Не змогли підтвердити свою прудкість на шейкдауні і пілотах Subaru. Кріса Аткінсона (Chris Atkinson) розвернуло на третій спецділянці, і він втратив 15 хвилин, а Петтер Солберг (Petter Solberg) після сходу суперників в середині очкової зони потихеньку дістався до четвертого місця з трихвилинним відставанням.



Справжньою сенсацією шведського етапу став 18-річний норвежець Андреас Міккельсен (Andreas Mikkelsen), який за кермом Ford Focus WRC став п'ятим на фініші ралі! І, до речі, — екіпаж Андреаса був четвертим в очковій зоні. Сьоме місце дісталося Тоні Гардемайстеру (Toni Gardemeister) — кращий поки результат для Suzuki SX4 WRC. Замкнув вісімку фін Хяннінен на Н-груповій Mitsubishi Lancer Evolution IX.



Після такого могутнього удару, нанесеного Ford, Лоеб відкотався на третє місце в чемпіонаті, а Citroen і зовсім відтіснили на четвертую позицію в командному заліку. Втім, титулований француз нечасто балує суперників своїми помилками і постарається відігратися вже на наступному етапі, який пройде 28 лютого — 2 березня на мексиканській землі.

Резульатити ралі Швеції 2008:
1     Латвала/Анттіла     Ford Focus RS WRC     2 г 46’41"2     -
2     Хірвонен/Лехтінен     Ford Focus RS WRC     2 г 47’39"5     + 58"3
3     Галлі/Берначчіні     Ford Focus RS WRC     2г 49'04"4     + 2'23"2
4     Солберг/Міллс             Subaru Impreza WRC     2 г 49'40"6     + 02'59"4
5     Міккельсен/Флоене     Ford Focus RS WRC     2 ч 52'27"2     + 05’46"0
6     Сордо/Марті             Citroen C4 WRC      2ч 53’54"3     + 07’13"1
7     Гардемайстер/Туомінен     Suzuki SX4 WRC      2 ч 57'16"5     + 10'35"3
8     Хяннінен/Марккула     Mitsubishi Lancer IX     2 ч 59’08"7     + 12’27"5


Положення в чемпіонаті (особистий залік):
1     Хірвонен     Ford Focus RS WRC     16
2     Латвала     Ford Focus RS WRC     10
3     Льоб             Citroen C4 WRC      10
4     Галлі             Ford Focus RS WRC     9
5     Солберг     Subaru Impreza WRC     9
6     Аткінсон     Subaru Impreza WRC     6
7     Дюваль      Ford Focus RS WRC     5
8     Міккельсен     Ford Focus RS WRC     4
9     Сордо       Citroen C4 WRC      3
10   Гардемайстер     Suzuki SX4 WRC      2


Кубок Кострукторів:
1     Ford        26
2     Stobart     16
3     Subaru     16
4     Citroen     15
5     Suzuki       5





Переглядів: 1176

© 2007
Sasha Pidlusky
Ivano-Frankivs'k
Головна | Результати | Раллі | Команди | Пілоти | Календар | Історія | Галерея